12.10.08

Pirinç

ben:ağzını yıkarken sabunlu sabunlu
dudaklarıyla balon yapmaya çalışan
aynı zamanda atmosfer dışına çıkınca patlıyan..
zavallı: tuş kilidini açmaya çalışırken aradığım insanlar var bide..
ne desem şaşırıyorum..ya beceriksiz olucam ya hayırsız yada ..buzdolabı.
endorfin:sakızlı muhallebi tozu.pakedin içini uzun uzuna koklayınca "byby" diyip hemen kapatabiliyorum mesela.
yada tencere dibini kocaman kaşıkla sıyırırken ağzım dışında heryerimle yemenin verdiği o ayrı tat.
mahkum:günün 24 saat olduğunu unutmak.kettle vs 3 in 1 ve pislikten kaşınan bi kafa.(bazıları çekimin ortasına dalıp "keneeeeeeeeeee"diye bağırmayı tercih eder.ve susmak zorundasındır.neden?)
acı:sızıp kaldığın yerde hemen altında kalan tv kumandası yüzünden ev ahalisinin sana işkencelerde bulunması..limonsuz macun gibi.hoş..ama boş muameleler.-macuna taktım,yiyemedim 8( -
nelofobi:kakarakikirihahahahuhuohohosohdapb vs vs.ya sonra?sağına döndüğünde orda unutmuş oldugun koskoca camda kendı kolunun yansımasını görüp "iyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaah"ve"ben onu şey sandım.."gibi devamı gelmeyen bi karın ağrısı cümlesi vebitmek bilmeyen şaşkınlık ifadesi eşliğinde küçük bi kalp krizi.
sizler:"o yere düşmüştü","vak agsımda yeyek vağken kanığıyoum"diyerek beslenme alışkanlığımı kısılayamıyanlar.
saçma:popomuzu silmek için kullandığımız Selpak'ın filden ibaret olması,yada promosyon olarak bi dolu Selpak alınca yanında fil şeklinde kalem kutusu verilmesi??"içine mi sıçıcaz??"diyen adama da hayran kalmam.
gül'ücük:bizim köşedeki çiçekci çingene(tekerleme gibi)'nin her gördüğünde bi tane papatyayı kulagımın arkasına tıkması sonucu bende kısa vadede günü kurtrıcak şekilde oluşan şey.
-sayfamda ne kadar bırakırsam da o kadar çocuğum olur mu acaba?
(arka ses)"gelinim olur musun?" ??*!?!!?!!!?*!?!

Hiç yorum yok: