5.2.09

ben bazen gidiyorum.

ben bazen gidiyorum-
ne güzel bi laf. hele "keza" sözcüğüyle başlayan bi cümle geliyorsa arkasından.
bazen gitmeme ramen bazen kalmıyorum.
ben o "bazenlerde"ne yapıyorum,nerdeyim.?
telefondaki insana uyuyo taklidi yaparken yorganın altına girmek.-o yer
(yakınlaşma düzeyini değiştir)+
elimin ne zaman büyük olduğunu düşünsem kalbiminde o kadar büyük olduğunu düşünmem,
bu şimdi aklıma gelen bişey.çünkü bu yazıyı karnımın üzerine yatıp yazıyorum ve kalbim baskıdan dolayı karnımda atıyo.çok heycanlııı! ünlü:okan bayulgen sigarayı bırakmasın,"keza" ben bu zekanın nikotine dayalı bi yanı olduğunu düşünmeden edemiyorum.(yine gittim keza*)
Dr.martens alıcam dedım oda bana "pıfff" dedi.bıraksada beynimi uyusam artık.
Kısayollar:Ctrl tuşu ile şu tuşlara basın: U=Uyu, Y=Yeter, T=Tv D=Taslak

Hiç yorum yok: