1.5.09

1 mayıs über müber bayramı.

saat 02:06
über.müber seksi ıspanak'la gece kritikleri birçok yersiz gülmeler beyin darlamacaları derken kuzey yarım küreye bağlı olan turkey ortak dilimi saatlerimizin aynı olduğunu+bugunun 1 mayıs olduğunu iştirak ettik.
bende dedim ki madem öyle yarına bırakmıyım bugun yazıyım.o dedi yarın 2 mayıs degıl kı hala 1 mayıs olucak ben dedım ki o senin dediğin bugun yarın 2 mayıs oda "beynim acıyoo"dedi.
kaşla göz arasında benden 20 mayıs'ta peyote'deki konser için söz aldı.bende verdim."ilik sözü"dedim.şimdi onu gülme krizleri eşiğinde bıraktım..kaşla göz arasında "aşkım"geçti bide..
bendeki bahar poleni alerjisini aynı hızla yaptı o "aşkım".domuz giribi gibi yayılıyo "aşkım"..oksıjeni az ortamda nefes yoluyla...bak patitoom olur,nafnafıım olur,hanimiş tatlış yanaklım olur,olur babam olur ama aşkım olmaz dedim...klişeleştim.
*"bunları elalem sülalem okuyo.."diyerekte evde bulunan bi ton yazımdan bahsettim şimdi über mübere.
çocukluk beyniyle insan saat kaça kadar kendi beynini darlayabilirki??eriticem şimdi beynini.

Hiç yorum yok: