18.11.08

Brain the Backstage.

"gidenin arkasından bakıp gittiğini değil,önüne geçipte geldiğini düşündüm bugun."
sonra..
miğdeme saplanan o anlamsız,kalbimi durdurucak sancıyı durdurmak istemedim.
"dur." demedim.devam ettim.
ağzıma giren saçlarımın orda kalmasına izin verdim.
uyuşan kolumun ağırlığına çok şaşırdım bugun..
ben..beynimi saldım.herşey ilkmiş gibi davrandım.
kahvenin tadına hayran kaldım,yağan yağmura dehşetle baktım.
"hooooh"buhardaki küçük bebek ayağına güldüm.
salllama bitki çayına izin verdim iyice dağılsın diye zaman tanıdım hemen çekmedim ipinden öldürmedim tadını.homojen dağılım istemedim bugün haraketlerimden.elimi yerde sürttüm defalarca bacağımıda duvara 1 defa.pijamamın paçalarını çorabımın içine soktum yine.daha sıcak oldu sanki.
kendi kulisime girdim adeta.uçurtmanın iplerini daha gevşek bırakmak gibi.korkutucu ama heycan vericiydi.ben varmış orda küçücük.görmemişim onu.haksızlık etmişim ona...
ama dersin ya "bugun..tam o gün.."
yudum yudum içtim ben bugunümü..tadına vara vara kendimin..
eminim seninde ihtiyacın var buna.
yap bi'an önce..gideni yakala,güzeli tad,küçüğe şaşır,durdurma,hayran kal.
herşeye ramen..




Hiç yorum yok: