22.11.08

hava durumu

"kadıköy belediyesi bankı"nda tirtir titrerken boş kalan parmaklarla.. "ağzı olan beyin"sancıları..

biraz daha cömert olsam

uçucam havalara..o kadar şiddetli ki bu rüzgar
kanımı donduruyo hatta alyuvarlarım akyuvarlarım..

"soğuk of çok soğuk.!!"
beklemesem bu kadar soğuk olmayabilirdi.
herkes kafasını gömmüş omuzlarına
kabaramayan kel fatma gibi..

"kapalı biyer kapalı biyer.."
eyvah espiri.(tereci gibi terci de olsa bana ter satsa terlesem)
"bravo"
ters dönen şemsiyeler gibi tersim dönse benimde palmiyeye benzesem bu saçlarla..
benden çok rüzgar içti bugun..
onunda nikotine ihtiyacı varmış..

"akciğerler adına:oğğğfh!"
dişlerim takırdıyo artık..
yoksa tıkır mı bu ses?
hayır takırmış..pamukşeker..
ama ben burayı ısıttım ve kalkınca arkamdan oturucak insanın hazıra konmasını istemiyorum.
benim hakkım benim yer....
güle güle pamukşeker.

"acıktık.."


Hiç yorum yok: