24.11.08

Fall In Love.

hani insan yeni bi kıyafet alır ya.
ona en güzel yeri en kocaman yeri açar,eskileri en eski en küçük en değersiz gelir ya..
böyle başlamıştı herşey.*





kocaman bi yer açmıştım gardırobumda..sana.emin olamadan kaplıyacağın yer konusunda usulca buruşturmadan asmıştım seni.

her gün giyebilirdim.yıkardım,aynı yere yine aynı itinayla asardım.yine giyerdim.bıkmazdım sıkılmazdım.eylenirdim.saçım başım dağılırdı.göbeğim açıkta kalırdı.ellerimle çekiştire çekiştire uzatırdım.o kadar eski,çocukluğumdan kalandın..
kolların kısa gelirdi umursamazdım üşüsemde ben o tatlı iğneleri batıran acıya dayanırdım.
desenlerine bakardım.hergün bi farklı gelirdin gözüme.bi farklı güzel..farklı ve özel..anlatamazdım bu duyguyu.gözlerim dolardı koca zamanlar çünkü konuşsam.ve yine seninle geçirdiğim birgün..aynı yere astım seni sabah aynı yerde bulmak üzere.o şapşal"günaydın"ımı atmak üzere..
ya sonra..
yoktun.gitmiştin!aradım çok aradım.kirlilerimde,ütülenmesi gereken buruşukların arasında..bulamadım.panikledim.çok panikledim.askıya en sevdiklerini bıraktım..geri almak için gelirsin belki diye.uyumadım.günlerce uyumadım..
yeni bi kıyafet aldım.ama hep gizlemek için kat kat giyinmek zorunda kaldım.üzerine yemek döktüm,kirli sepetinden çıkarmadım günlerce..
anlıyacağın olmadı.o askı başka bi kıyafet dolduramadı.
ya gardırobum sevimsizleşti,askım kırıldı en sonunda kullanılmaz halde geldi.

?bu şarkı iyi gitmeli..


2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

çok güzel yeaa. tıpkı ercüment ile benim aşkım gibi.