12.11.08

izlemek.

insanoğlu..
doğar
yaşar
ölür.
doğmak ve ölmek kısmı bi sorun teşkil etmezken yaşamak kısmı cüce için 21.raftaki 5 cilt kalınlığındaki kitap gibidir.uzak,tuzak,zor..
0.75 L kola içmek "yaşamak"tır.
yada salıncak zincirlerinin elinde bıraktığı pasa bakmak.bakmak bi daha bakmak.
"doğmak".doğan insanın hatırlamadığı mantığın elvermediği gibi duyguların aktarımı imkansızlığından,3.tekil şahıslar tarafından anlatılsa bile asla anlayanamıcak yada hissedilemicek olan..
"ölmek."zorunlu kılınan ve 3.halin imkansızlığını bırak 2.halin imkansızlığını tanıtan.1.durum dışında seçenek bırakmayan.son.yada başlangıç.yada "ne biliyim ben"çizgisi.ölmeden bilemezsin sonuçta.
düşününce bu döngüyü bozmanın o kadar da zor olmadığını aslında böyle bir döngünün olmadığını anladım.yada anladığımı sandım.
yaşamak için doğmalı ölmek için yaşamalıyız.peki doğmak için ne yapmalıyız..
tıkandım.sanırım..hiçbişey."izledim" ve gördüm.kimse doğmak için bişey yapmıyo.
ama yaşamak ve ölmek için çok efor sarfedildiği bi gerçek.
işin içinden çıkamıyacağımı anladığımda her zaman yaptığım gibi sanırım sadece laf kalabalığı yaptım.
okuma yeter bence.


Hiç yorum yok: